Kolejna dawka pytań które do nas wpłynęły:
Q: Czy na Legendach Morza Mieczy pojawi się znana z Aeris2 klasa kupca?
A: Nie, z całą pewnością na LMM nie pojawi się klasa
kupca. Uznaliśmy ją za niespełniającą swojej funkcji i nie będzie jej w
naszym module.
Q: Co z umiejętnością wycena? Pojawi się?
A: Wycena podzieli los kupca, nie będzie występować
na naszym serwerze. Uznaliśmy, że daje ona zbyt duża przewagę i nie ma
dla niej miejsca.
Q: Co z umiejętnościami, atutami i czarami, które
występują w D&D, a nie są zaimplementowane w NWN2. Czy będzie
możliwość ich rozwijania, posiadania np. czarów fabularnych?
A: Co do umiejętności, będzie można rozwijać jedynie
te, które są mechanicznie zaimplementowane. Ich lista u nas będzie
odrobinę inna, niż ta która jest standardowo w grze. Atuty, podobnie jak
umiejętności, posiadać będzie można tylko te, które zostały
zaimplementowane i co ważne, poprawnie działają. Co do czarów
fabularnych, raczej nie przewidujemy ich obecności. Stwarzają zbyt duże pole do nadużyć.
Q: Jak planujecie rozłożyć w czasie rozwój postaci? I
jaki finalnie poziom ona będzie mogła osiągnąć? Skłaniacie się ku
szybkiemu rozwojowi, niczym na Chłodnych Ziemiach, czy powolnemu,
znanemu z Aeris2?
A: Myślimy, że bliżej nam będzie do Chłodnych Ziem
niż Aeris 2 pod tym względem. Nie widzimy sensu w zmuszaniu graczy do
gry 2-3 lata, aby zbliżyć się do maksymalnego poziomu, ale nie chcemy
też przejść w skrajność i umożliwić to w błyskawicznym tempie. Jednak w
odróżnieniu od innych obecnych na scenie serwerów wprowadzimy
rozwiązania, dzięki którym postać nawet po osiągnięciu maksymalnie
dostępnego poziomu będzie w stanie się rozwijać.
Kolejna porcja wiadomości już niebawem, zostańcie z nami!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz